Helló/Séta!

...., ami megmozgatja a családot

Ne becsüld alá a séta erejét! 

Létezik egy mozgás, ami átformál kívül-belül. Egy mozgás ami a testedre sé lelkedre is hatással van. Az ideális mozgásforma mindenkinek, aki mozogni, edzeni, fogyni akar! Vagy egyszerűen csak jól akarod magad érezni a családoddal, barátaiddal? Akkor is a sétát ajánlom! Legyél része a sétálók új közösségének!

Tarts Velem és Sétáljunk Együtt!

feel good
Friss!

Pozitív rezgések Testnek és Léleknek

Itt a Séta-tér olyan témákkal foglalkozik, ami alapvetőleg mindenkit érint. Szeretném az egészség témát elérhetőbbé tenni, kialakítani a “hű, de klassz, ez nekem is menne” érzést! Persze, nem a levegőbe beszélős, nagy ívű okoskodás a cél, kipróbált dolgokkal jövök nektek.Így van ez a Healy-vel is, nekem is van ilyen kis eszközöm, közel másfél éve használom

Hello Séta! blog

Testi épség

A testsúly csökkentéséhez és az izmok erősítéséhez is hozzájárulhat a napi rendszerességű séta. A napi mozgás különösen jól edzi a testtartásunkért felelős, úgynevezett tónusos izmokat, mint a törzs vagy a láb izmait.A testsúly csökkentéséhez és az izmok erősítéséhez is hozzájárulhat a napi rendszerességű séta. A napi mozgás különösen jól edzi

Olvass tovább

A 10 000 lépés mítosza

Elmesélem nektek, hogy az életemben hogyan jött szembe ez a napi 10 000 lépés kihívás infó. A mai rohanó világunkban azt látom, hogy minden előrébb van a sorban, mint a mozgás. És persze ez nem jó így, tudjuk is hogy nem jó így, de ez van. És legyintünk. De ez

Olvass tovább

Séta-edzés felépítése az alapoktól

Talán összeférhetetlennek tűnik a Séta és az Edzés? Lehet. Azonban hidd el, nem áll ez a két dolog olyan messze egymástól, mint ahogyan elsőre hangzik! A sétát személy szerint azért imádom, mert legyen szó csak közérzetjavító poroszkálásról, túrázásról vagy fogyásról és edzésről, mindig be lehet vetni! Bár sokan ezt nem

Olvass tovább

15 ok hogy sétálj

Kimutatások szerint a szív- és érrendszeri betegségek megelőzésében a rendszeres sétának legalább akkora szerepe van, mint a futásnak vagy bármilyen aktív testmozgásnak, hiszen már a kis intenzitású mozgásfajták is segítik ideális szintre hozni a vérnyomást, és csökkentik a koleszterinszintet. Ezek pedig jelentősen hozzájárulnak a szív egészségének megőrzéséhez. AJÁNLÓ

Olvass tovább

Hogyan motiválhat az okostelefon több testmozgásra?

Mivel az okostelefonok már beépített gyorsulásmérőkkel rendelkeznek, az egyszerű lépésszámláló alkalmazások meg tudják mondani, mennyit is léptünk. Vajon egy lépésszámláló alkalmazás használata önmagában elég motiváló lehet a fizikai aktivitásunk növeléséhez? Hiszen minden plusz mozgással komoly egészségügyi kockázatokat csökkenthetünk! A kutatók motiválónak találják a lépésszámláló alkalmazásokat: Írországbeli kutatók okostelefon-felhasználókat toboroztak, és

Olvass tovább

Fogyj sétálással!

FOGYÁS: Hogyan lehet elég kalóriát égetni a fogyáshoz A legtöbb fogyókúrás program 200 vagy 300 kalória elégetését javasolja mérsékelt vagy erőteljes testmozgás beiktatásával. A sétával elégetett kalóriák száma elsősorban attól függ, hogy mennyit nyom, másodsorban pedig a mozgás sebességétől. Mindenki csak ülve és lélegezve égeti el a kalóriákat, amit megbecsülhet

Olvass tovább

Körbesétálnád a Balatont?

Keress társat és gyűjtsétek a pontokat a legérdekesebb kihívásokkal.
Felkészültél egy új kalandra?